Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

how i start it

Λοιπόν μια μέρα καθόμουνα στον υπολογισ΄τη και διάβαζα διάφορα fanfic...Είχα ήδη φτιάξει μια ιστορία με τους χαρακτήρες του twilight saga αλλά δεν μου ΄λαρεσε που αντέγραφα τους χαρακτήρες της stephenie. Έτσι αν και ακόμα ήθελα να φτιάξω μια ιστορία αποφάσησα να φτιάξω δικούς μου χαρακτήρες και το μόνο που κρλατησα ήταν η jane & ο Alec! Πραγματικά από τους αγαπημένους μου χαρακτήρες! Οπότε άρχισα να σκέφτομαι ονόματα.....το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν η Νέμεσης αλλά δεν την ήθελα ως τον κεντρικό ρόλο. Μετά έσπαγα το κεφάλι μου να βρω ένα όνομα της προκοπής και βρήκα την Μεριλή. Άρχισα να σκέφτομαι πως να διαμορφώσω τους χαρακτήρες ώστε να εκφράζουν προς τα έξω τι πραγματικά σκεφτόμουνα για αυτούς.Πιστεύω ότι αν και δεν γράφω τόσο καλά μπορώ να γράφω κάτι που έυκολα κάποιος μπορεί να διαβάσει. Και έτσι άρχισα την ιστορία μου.

Τώρα για το blog μου. Απλά ειχα δει την ιδέα που είχανε πάρει όλοι για να έχουνε έναν δικό τους ιστιότοπο μόνο για τις ιστορίες τους και αακολούθησα και εγώ!

Αυτά λοιπόν με λίγα λόγια για το πως ξεκίνησα αυτό εδώ!

2 σχόλια: